kontroler Floppa

Autor: qs (qs_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 00:50:35 MET DST

czesc
chyba mi padł kontroler floppa na płycie glównej (flop jest sprawny,
sprawdzałem w innym komputerze), bo mi cały czas dioda od floppa świeci i
nic nie czyta mimo że jest własciwie podłączony (na pewno kable nie są
podłączone na odwrót). W związku z tym myślałem o tym żeby zamiast myśleć o
kupnie kolejnej płyty kupić jakiś stary kontroler zewnętrzny z wyjściem na
flopa (nawet stary badziew na ISA, żeby tylko było wyjście na floppa) i
podłączyć do niego samego floppa. Co myślicie- czy to ma prawo zadziałać?
Czy będzie coś trzeba poustawiać dodatkowo w biosie? Plyta Abit ZM6.
pzdr
qs