Re: Podkrecenie Celerona 600Mhz

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 22:10:20 MET DST

Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl> wypowiedział(a) się w
następujący sposób:

> Póki miałem BF6 to był na 1.75V (Na 1.65V miałem podejrzenia o
> niestabilności w czasie rzędu 6h),

wczoraj zmniejszylem napiecie do 1.65 i... wszystko bylo dobrze do
momentu gdy nie zaczolem bawic sie w pakowanie plikow. Po pol godzinie
komputer nagle sie zawiesil, nie dzialalo nic nawet Ctrl+Alt+Del -
ekran byl "zamarzniety" pozostalo mi zresetowac i pdniesc napiecie z
powtrotem do 1.70...

>widzi mi się że płyta ma lepsze regulatory napięcia i można
> by sprawdzić ile ten proc wyciągnie na 1.9-2.1V :-)

powodzienia... w chlodzeniu:-)

> Ponad 1GHz powinny chodzić cD0 - bo ten został opracowany
> właśnie dla modeli lekko ponadgigahercowych.

a czy z Cel800 jest tak samo jak z tym moim 566 tzn. moge trafic na
dziada ktory niby powinien, ale jednak nie bedzie sie krecil tak jak
jego bracia?

--
Toltek,
z dolu dziekujacy.