Re: K7S5A + GEFORCE 2 zwis po chwili

Autor: Piotr Grzesiak (gejzer__at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 22:13:26 MET DST

Użytkownik trzmiel <ach_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qv9j1$reb$1_at_news.tpi.pl...

> ???

> jaki system ?
> czyli to raczej problem karty muzycznej lub sterow do niej.
> sprobuj ja wylaczyc w biosie i potestuj. wloz jakas inna dla proby.
> moze stery od muzyki sa nie od tego systemu.
>
> pzdr.
> trzmiel

system 98SE i drivery niby do tej wersji windy
i jeszcze jedna uwaga karta nie ma wspierania sprzetowego buforowania
dzwieku czy jak to tam nazwac czy to mozliwe czy
wlasnie sa winne sterowniki ???