Shuttle AV-40 + P4 1.5 GHz - ??????

Autor: PK (pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 14:31:11 MET DST

Witam,
Wlasnie zlozylem kompa z plyta Shuttle AV-40 i prockiem P4 1.4 GHz. 128 DDR
RAM i karta graficzna RIVA TNT2 32MB.
Mam pytanie odnosnie tekiej konfiguracji. Czy jest to stabilny sprzet czy
nie ? Zainstalowalem tam W2k i stwierdza, ze po ok 30 minutach pracy komp
sie zawiesza. Nie wiem czy tak bedzie na stale, bo pracuje dopiero 3
godziny, ale chcialbym wiedziec, czy to cos ze sprzetem czy ze sterownikami.
Ciekawe jest to, ze mam zainstalowane sterowniki RIVA TNT2 Windows'a, a jak
wgralem nowsze to komp sie zawieszal po 2 minutach pracy.
Czekam na sugestie, bo dzisiaj musze oddac ten sprzet do klienta i boje sie,
ze wroci do mnie za dwa dni :-)

dzieki za pomoc
Pozdrawiam

PK