Re: VGA ASUS 3DP-V3000 - Jak uruchomic TV-Out?

Autor: Mariusz Skoroszewski (Mariusz_Skoroszewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 08:02:01 MET DST

spotkalem sie z takim problemem sprawdzajac ponownie karty, ktore klienci
zareklamowali.....(jako brak sygnalu TV in-out)
obawiam sie ze masz spalone wyjscie TV

Uzytkownik "Tomasz Holdowanski" <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:umg1tt8lp4g0b90aecgsv1osbfurl0lem0_at_4ax.com...