Re: KOMP 486 i co z nim DZIS ???

Autor: Pasza (pasza_at_acn.waw.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 23:03:51 MET DST

"R1" <bleblebla_at_bleble.bla> wrote:

> Mam 486DX100 24RAM bez DYSKU do czego mozna go DZIS wykozystac??? Tylko
> bardzo prosze szanownych grupowiczow o pominiecie sugestii o RZUCIE na
> smietnik. Jakies konstruktywne pomysly prosze :)))

Mam bardzo podobny sprzęt (AMD 80) i zamierzam na nim postawić domowego
firewalla. W sieci jest dużo jednodyskietkowych dystrybucji linuxa -
masquerady, więc
nie musisz mieć dysku - będzie startował z dyskietki. Do tego trzeba kupić
sieciówkę,
albo dwie (raczej ISA - chyba, że masz sloty PCI, podobno bywały w
niektórych płytach),
na giełdzie takie sieciówki po 10 zł można kupić.

A komputer nadaje się do tego dość dobrze, bo od biedy działa bez
wiatraczka, więc jest
cichy (chociaż nie wiem czy 100Mhz to bez coolera pójdzie), także mogę go
umieścić
w moim pokoju i nie przeszkadza mi.

--
Pasza