Re: nikt nie wie?

Autor: Marcin Sroczyk (sroczyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 22:38:57 MET DST

Witam...

Dnia Thu, 18 Oct 2001 19:41:35 +0200, "Tomasz Wronikowski"
<thorm74_at_hoga.pl> napisał(a):

>MAm staruszka laserowego LaserJet HP II P w ktorym jest 512k pamieci...
>Ciut malawo na drukowanie czegos ponad pliki textowe... Czy kros na tej
>grupie wie jak zabrac sie do zamiany pamieci w tej drukarce i gdzie kupic
>odpowiedni moduł? Moze ktos juz cos takiego robił? Bede wdzieczny za
>wytyczne.
ja, co prawda, mam oki ol400e i tez ma 512 kB ramu i tez chcialem
rozszerzyc. Po prostu wpisalem do wyszukiwarki (np
http://www.google.com/ ) nazwe modelu drukarki +memory i dostalem
wynik. Niestety cena byla taka ze malo nie spadlem z krzesla i
zostalem z 512k. W moim przypadku pliki graficzne drukuje bez problemu
(czasem tylko trzeba przyciac marginesy).Byc moze do Hewletta sa
moduly w postaci simmow, ale nie jestem pewien...

Pozdrawiam...

--
Marcin Sroczyk
<sroczyk_at_poczta.onet.pl>