Re: KOMP 486 i co z nim DZIS ???

Autor: Mr.Ówa (mrowa_at_arbuzowa.2a.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 23:11:19 MET DST

Użytkownik R1 <bleblebla_at_bleble.bla> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qq248$al1$1_at_news.tpi.pl...
> Mam 486DX100 24RAM bez DYSKU do czego mozna go DZIS wykozystac??? Tylko
> bardzo prosze szanownych grupowiczow o pominiecie sugestii o RZUCIE na
> smietnik. Jakies konstruktywne pomysly prosze :)))
>
> pawel

hmmmmm. bez dysku? Masz na myśli CD ROM czy dysk twardy? Chyba jednak CD.
Cóż. jeśli się tym interesujesz to możesz się zaopatrzyć w Impulse Trackera
i np. karte Soun Blaster AWE 32 (ok 40 zł. na giełdzie) i
zacząćtworzyćmuzykę. Ten program chodzi już na 386 a ja robię na nim do dziś
muzykę. Ale cd rom by się przydał choćby do używania płytek z samplami.
Ot. Taka moja propozycja.
                    Mr.Ówa

mrowa_at_arbuzowa.2a.pl