Re: Podkręcanie - kilka pytań

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera (julas_at_toya.net.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 20:48:04 MET DST

> można, ja c400 kręcę do 500 (chodzi bez problemów) a właśnie badam 540
> (przy pracy w windows jest na razie ok, nie wiem, jak z grami pójdzie)

Cóż... ja podkręciłem do tych 488MHz to stała się rzecz następująca: po
półgodzinnym odtwarzaniu divxa z postprocessing level na max i odtwarzaniu
mp3 w winampie procek nagrzał się do 45 stopni Celsjusza. Gdy chciałem
odebrać maile (nie zatrzymując divxa i mp3) to zaczęło mu się odbijać -
kilkanaście sekund zwiechy, kilka sekund pracy hd i odtwarzania mp3...
męczył się tak przez minutę po czym nagle nastąpił restart...
WinXP po ponownym uruchomieniu kompa "stwierdził", że winę za niestabilność
systemu ponosiły Detonatory 21.83, ale czy na pewno?

> im chłodniej tym lepiej

No, wiadomo ;)

> nie pamiętam górnych granic, ale wg producenta
> powinien i 70 stopni przetrwać (choc nie radziłbym więcej niż 50)

50, ale przy dużym czy małym obciążeniu?

> nie można - jest zablokowany i nawet jak w biosie przestawisz, po
restarcie
> automatycznie wskoczy ten właściwy

Tak przypuszczałem...

> mam V770, SB Live i kartę sieciową na szynie ISA (jakiś realtek 8029A) -
> ładnie chodziło na 83MHz
> nie wiem jednak jak HDD się będzie sprawował - ja mam IBM i zero
problemów,
> ale seagate i rózne inne miały problemy

Fujitsu 8GB i WDCaviar 1.2GB.

> nie ma sensu kręcić - przyrost rzędu 2-3% (czyli 1 klatka więcej w grach)

Wiesz, w moim przypadku to jest walka o każdą klatkę ;)

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas(at)toya.net.pl ::: icq# 64994211
==> "Światem włada ten, kto sprawniej rozłupuje innym czaszki