Re: Podkręcanie - kilka pytań

Autor: raku (raku.news_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 02:05:51 MET DST

> Cóż... ja podkręciłem do tych 488MHz to stała się rzecz następująca: po
> półgodzinnym odtwarzaniu divxa z postprocessing level na max i odtwarzaniu
> mp3 w winampie procek nagrzał się do 45 stopni Celsjusza. Gdy chciałem
> odebrać maile (nie zatrzymując divxa i mp3) to zaczęło mu się odbijać -
> kilkanaście sekund zwiechy, kilka sekund pracy hd i odtwarzania mp3...
> męczył się tak przez minutę po czym nagle nastąpił restart...
> WinXP po ponownym uruchomieniu kompa "stwierdził", że winę za
niestabilność
> systemu ponosiły Detonatory 21.83, ale czy na pewno?

może to płyt główna?
ja spokojnie kręcę c400 @500
na 540 zwiecha (10 minut temu) - myślę, że bez zwiekszenia napięcia się nie
obejdzie (a nie chcę tego robić bo mam procesor na przejściówce do slot1
wrzucony)

> 50, ale przy dużym czy małym obciążeniu?

ja bym proponował 50 przy dużym
na c400_at_500 mam normalnie coś koło 36-38 stopni (jak się dociąży, to
przekracza 40, ale nie dochodzi do 50)

> problemów,
>
> Fujitsu 8GB i WDCaviar 1.2GB.

bałbym się o caviara - słyszałem, że robił problemy - na wszelki wypadek
mały backup i można kręcić :-))

> Wiesz, w moim przypadku to jest walka o każdą klatkę ;)

ale tu naprawdę nie było róznicy. Tą klatkę wykazywał 3D max 99

--
raku