Problemy ze skanerem Agfa 1236 na USB

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 14:25:29 MET DST

Czy ktoś ma skaner Agfa 1236 usb i działa mu pod Windows2000?
U mnie niestety notorycznie jest wykrywane nieznane urządzenie usb i nie
działa. Zrobiłem wszystko wg instrukcji najpierw sterowniki potem
podłączyłem i nie działa. Po podłączeniu jest wykrywane urządzenie usb,
które potem nie może zainstalować sobie sterowników.
Robiłem kombinacje z usuwaniem z rejestru wpisu o tym urządzeniu usb, ale to
nic nie daje. Oprogramowanie nie widzi skanera!
Jakby ktoś miał już takie przeboje, ewentualnie jakieś sugestie to proszę o
pomoc.

Pozdrawiam
Toper