Odp: Iskra z monitora

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_luna.dmcs.p.lodz.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 16:00:58 MET DST

> Moze ktos wie ...
> Wczoraj poszla iskra z monitora, spod wlacznika pradu.
> Komputer dzialal, monitor byl wylaczony pare minut wczesniej.
> Iskra wygladala tak, jakby cos sie przy wylaczniku spalilo,
> poleciala po biurku do tylu i na szczescie pozaru nie bylo.
Mialem dokladnie to samo iskry spod wylacznika i troche dymu,
o ile dobrze pamietam to chyba nie tylko wylacznik poszedl,
naprawial mi to cudo kolega i wspominal tez cos o pozystorze
(chyba o tym w petli rozmagnesowania kineskopu), w kazdym razie
calosc kosztowala ok. 35 PLN

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły