Blondynce padl pecet...

Autor: blondie21_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 18 Oct 2001 - 14:17:40 MET DST

Po wlaczeniu komputera nic dzieje sie nic... Mam plyte glowna z systemem LED
pokazujacym kolejne etapy bootowania komputera i diody wskazuja na zatrzymanie
sie procesu na samym poczatku, na etapie "System Power ON". W instrukcji plyty
glownej jest napisane, ze to albo bateryjka, albo zle zamocowany procesor.
Procesora ne ruszalam a bateryjka tez byla dobra (zmierzylam i miala 3 V,
zreszta wsadzilam potem nowiutka i tez oczywiscie nie pomoglo). Co to moze byc?
Jestem wlasnie w Austrii i nie mam ochoty isc do serwisu, bo pewnie bede
musiala za nie go duzo zabulic.