Re: Żółknące płyty CD-R Platinum

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.no)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 14:03:45 MET DST

"Lukasz Kaluski" <wookie_at_post.pl> wystukał(a):
> Czy mozecie mi polecic jakies inne tanie
> plytki ktore sa sprawdzone przez was pod wzgledem dlugiego "terminu
> przydatnosci" (ew. moga nie byc takie tanie)?

od dawien dawna nagrywam na Kodakach silver+gold i jeszcze
zadna nie sprawila mi problemu, a nieraz zdarza sie u mnie
tak ze plytka lezy do gory spodem na biurku przez np. dwa
tygodnie i sie kurzy :-)
w miare dobre sa Basfy (teraz Emtec), ale zupelnie nie
nadaja sie do audio...
teraz od biedy (kodakow nie bylo...) mam Dysan 700mb,
ale nic o nich powiedziec nie moge, bo jeszcze nie przetestowalem :)

--
Pozdruffka
.Peeter