Re: IBM początek końca?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 12:44:00 MET DST

Maciej \"yaq\" napisał(a):

> u mnie bylo trrrrrryyyytttt, trrrrrryyyytttt, trrrrrryyyytttt,

dokladnie tak samo :))) ale moj sie jeszcze podniosl (juz 2 razy :))

>i od tamtej pory go nie slyszalem a IBM Drive Fitnes Test nie pokazywal zadnych
> bledow...nawet na tescie poprzedzajacym pad dysku:)

Tez mam wrazenia ze to nie ma ze soba duzego zwiazku. IBM Drive Fitnes
Test straszyl mnie ze mam bad sectory juz dawno, a klopoty z wykrywaniem
dopiero ostatnio. Mam jednak wrazenie, ze jedno i drugie ma zwiazek z
napisem DTLA na dysku :))))

> zerowanie pomaga ale doraznie(miesiac i znowu zacznie chrupac i tak w kolko,
> az w koncu kompletnie padnie), kup plytek na zapas:)

no tak sie domyslam, ale wole ja to sam zrobic niz latac z nim do
serwisu i za kazdym razem byc kila (kilkanascie) dni bez HDD. Bo oni
zrobia to samo i oddadza :)
a co do plytek to juz kupilem, cala szpule :)))

Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | GG:       32604 |
yablon_at_wasko.pl                         | ICQ:   51956669 |