Re: IBM początek końca?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 20:51:34 MET DST

> Mam podobna sytuacje (IBM DTLA 307030). Juz 2 razy w ciagu ostatnich 2-3
> dni zdazylo sie ze bios nie wykrywal dysku, a dysk robil trrryt, trrryt,
> trrryt i nic. Pare restartow i dysk chwyta. Wczesniej zdazylosie ze
> pojawial mi sie komunikat o problemach zapisu na dysku. Program IBMa
> Drive Fitness Test juz wczesniej stwierdzil ze mam bad sectory i
> zapromonowal zerowanie dysku :)) Wczoraj kupilem szpule CDkow i dzis

u mnie bylo trrrrrryyyytttt, trrrrrryyyytttt, trrrrrryyyytttt, i od tamtej
pory go nie slyszalem a IBM Drive Fitnes Test nie pokazywal zadnych
bledow...nawet na tescie poprzedzajacym pad dysku:)

> zostalo mi jeszcze kilka plytek :))) i bedziem zerować. Nie sadze zeby
> to mialo cos pomoc ale wiem ze w serwisie zrobia to samo zanim gdzies go
> wysla. No i jeszcze sie nie bawilem zerowaniem dysku :))

zerowanie pomaga ale doraznie(miesiac i znowu zacznie chrupac i tak w kolko,
az w koncu kompletnie padnie), kup plytek na zapas:)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl