Re: CDRW - prosze o pomoc...

Autor: del Kichote (newsgate_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 11:27:42 MET DST

Użytkownik Slawomir Kasprzycki <kacper_at_ultra60.mat.uni.torun.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qm4kj$5uo$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl...
| Przez przypadek zrobilem quick-erase plytki RW z waznymi danymi (byla tam
| jedna sesja). Czy jest mozliwosc odzyskania tych danych? Jesli tak, to w
| jaki sposob?
| Za wszelkie informacje z gory wielkie DZIEKI !!!
|
| Slaw

yyy... odczytac plyte z napedu cd-rom a nie z nagrywarki ???
:)
zalezy, czym robiles i co konkretnie, ale na ogol quick-erase czysci tylko
odpowiednik FAT'a na plycie CD i nagrywarka widzi ja pozniej jako czysta,
ale po wsadzeniu do zwyklego cd-romu mozna sie bardzo zdziwic, jesli sie
uwaza, ze tych danych juz sie nie odczyta ;)

--
  Pozdrawiam,
  del Kichote