Urzadzenie IOS

Autor: rafal9991_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 18 Oct 2001 - 11:34:06 MET DST

Czesc,
chcialbym sie dowiedziec co to jest za urzadzenie IOS, poniewaz komp mi siadl
(?!) i przy instalacji systemu win98se pokazuje mi cos takiego:
"Blad urzadzenia IOS
System chroniony, prosze zrestartowac komputer"

Po restarcie jest (bylo) to samo, po zaniesieniu kompa do serwisu Panowie go
naprawili (bo byl na gwarancji), na moje pytanie co bylo przyczyna, facet mi
odpowiedzial, ze za stary system, i ze oni zainstalowali nowszy i ze nic wiecej
nie robili.
hihihi, ja instalowalem win98se z orginalnej plytki, a oni zainstalowali to
samo - wiec nie bylo mozliwosci bym mial stary system!
Najprawdopodobniej musieli sami cos zepsuc (bo ten komp byl kupowany w zeszlym
tygodniu) i pewnie urzadzenie IOS padlo przez nich, a oni nie chcieli sie
przyznac.
Z gory dzieki