Re: ABIT BP6 - drugi procek???

Autor: Marek Hryceniak (marek_at_mcm.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 10:02:23 MET DST

"@@@" <test69_at_interia.pl> wrote in message
> Drodzy,
>
> mam Abita BP6, Celerona 400 MHz, 128 RAM PC100, RivaTNT2 M64, Quantum
> Fireball CX 10,2GB, W98SE
[...]
> Mam pytania:
> 1. Czy jest sens to robić, jeśli nie zamierzam stawiać serwera (w takiej
> kolejności użytkowanie: internet, gry, office)
> 2. Jaki jest realny przyrost mocy, z jaką konfiguracją (procek) można
> porównać powiedzmy dualnie dwa celki 400?

Mam taka sama plyte, dwa Celerony 433, 128 RAM, Jakiegos starego Matroxa
Mystique, Quantum 60GB, Win 2000 Pro
Glownie pisze na tym sprzecie programy, w tle biega sobie na nim maly SQL
Serwer do testow.
W porownaniu do jednoprocesorowych kompow, ktore maja koledzy, ten moj smiga
jakby szybciej :)
Praktycznie nie mam sytuacji, zeby system zaczal rzezic i sie przytykac ( a
zdarzalo mi sie to wczesniej na jednym procku). No i pieknie to wyglada w
Task Managerze, jak system rozdziela zadania na dwa procki :)))

A tutaj cos bardziej obiektywnego ;)) :
Wyniki testu z Sandry:
CPU Benchmark
Dhrystone ALU 2382 MIPS