Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 01:25:08 MET DST

> Nie można więc powiedzieć, że jak ktoś w domu używa Star Office`a to w
> Wordzie czy Excelu nic nie potrafi zrobić.

Czlowieku - nie upieraj sie. Wydawalo by sie, ze mowisz rozsadnie, bo JA i
TY tak - poradzimy sobie i z "podobnym" programem, i z "nowym" softem.
JEdnak ja musialem przez _tydzien_!!!! uczyc 2 osoby plci pieknej w roznym
wieku (ponad 40 i ok. 25 - przy czym ta druga bezwzrokowo pisze na PC)
obslugi Outlook Express, bo sie przesiadly z eudory (a wczesniej poznaly
zwyklego OUTLOKA!!!!). Bzdura - ale FAKT.