Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 19:59:25 MET DST

From: Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>

> No owszem, bo pani Zosia zeby dostac sluzbowe auto musi wykazac sie
> umiejetnoscia poslugiwania sie autem. Czyli prawem jazdy kategorii B.
> Widziales kiedys, zeby ktos bez prawa jazdy dostal sluzbowy samochod (bez
> szofera :) )? A z komputerami to jest calkowicie "normalna" sprawa.

No widzisz, sam sobie odpowiedziałeś. Żeby dostać auto trzeba mieć
odpowiednie prawo jazdy np. kategorii B, a nie prawo jazdy na Golfa czy
Opla (bo takiego rozróżnienia nie ma!). Tak i z komputerem. Jeśli pani Zosia
twierdzi, że zna obsługę komputera, to znaczy że ją zna. A jak ją zna, to
potrafi napisać pismo korzystając z Worda, Star Office`a, Word Pada, Worda
Perfecta, Lotusa itd. Najwyżej będzie musiała trochę pomyśleć lub się kogoś
zapytać.

Nie można więc powiedzieć, że jak ktoś w domu używa Star Office`a to w
Wordzie czy Excelu nic nie potrafi zrobić. Dokładnie tak jak w samochodzie -
nie można powiedzieć że ja tym samochodem nie umiem jeździć bo przełącznik
świateł ma inny kształt i jest w innym miejscu, lub dźwignia skrzyni biegów
ma inny układ.

Pozdrowienia
Roman K.