Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 22:47:49 MET DST

Niejaki(a) R4v <raist_at_poczta.fm> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> Nie bylo problemow, mialem Amige :)

;) a ja commodore :P

> Owszem, byly drobne schody, ale w
> porownaniu z tym co sie dzialo jak zainstalowalem Linuxa to pryszcz.

ale zauwaz, ze wydaje sie latwiejsze, poniewaz byl graficzny interfejs.
linux to glownie tryb tekstowy.

> Ja tez. Nawet nie wiem jak ruszyc moj ISDN TA na USB. Szczerze mowiac cos
> znalazlem ale juz mi sie nawet nie chce meczyc.

zalezy - bo np. moj modem WOGOLE nie chodzil, nie chodzi i chodzic pod
linuxem nie bedzie. jakbym mial modem, ktory dziala pod linuxem i nie
mogl go skonfigurowac -to chodcbym mial sie przez cale wakacje meczyc -
skonfigurowalbym go do dzialania :)

> Zeby konfigurowac system
> przez tydzien? Paranoja.

tydzien? szybki jestes wasc :) linuxa sie dokreca przez kilka ladnych
lat, a jak w koncu sie nie bedzie mialo co robic (wszystkie pakeity
najnowsze mozliwe, jakies patch wlasnej roboty, itd) to sie bedzie go
"psulo" tylko po to, by naprawic... :)

> Ja tam gimpa nie lubie,

a mi interfejs siedzi jak bumcykcyk... fotoszop nie podchodzi, korel nie
podchodzi, pejntszoppro tez nie... za to gimp - miod.

> poza tym jest wersja pod Winde.

khem... ;)

> Wole Paint Shop Pro

sa gusta i gusciki, ja nie moglem strawic :)

> Howto nie pomoze, nawet ATi twierdzi, ze jest to w trakcie realizacji ale
> kiedy i gdzie to nie wiadomo.

a tego to nie wiedzialem. ja tam mam nvidie nv5 ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|