Re: Diamond Sonic Impact S90 - jak i za ile.

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 10:03:46 MET DST

Mam takeigo Diamond'a od dosc dawna i sprawuje sie bardzo dobrze, dziala z 4
plytami ktore mialem i nigdy nie bylo najmniejszego problemu -wszystkie plyty byle
na intelach TX,ZX i BX - nie wiem jakby dzialala na AMD'kach.

> Sound 3D. Jednak w chwili obecnej SB LIVE! bardzo stanial( gielda ok.180 zl za
> wersje 5.1 ) i moim zdaniem taka karte powinienes kupic gdyz zapewnia ona pelna
> zgodnosc z obowiazujacymi standardami. Sonic czasem sprawial mi problemy.

rozumiem ze teraz masz SB LIVE ? w czym jest lepsza od Diamond'a? zastanaiwam sie
czy warto zminiec? mam taka mozliwsc za doplata okolo 90 zl. do SB LIVE! PLAYER5.1
OEM ? Co ma takeigo szczegolnego? moze dodam ze praktycznie nie gram wiec EAX nie
jest mi szczegolnie potrzebny. slyszalem natomiast ze SB czasami sprawa problemy -
czy to prawa?
Krzysiek