Re: IBM początek końca?

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 08:43:29 MET DST

Użytkownik "Jaromir" <dobromir_t_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam IBM-a 30 GB 7200 seria DTLA tzw. 'ten słynny made in Hungary'
> Na dzień dzisiejszy ma 1 rok i 2 tygodnie (faktura leży pod kompem:)
> Kilka dni temu po kilkunastu godzinach wytężonej pracy
> kopiowanie plików i przeszukiwanie baz danych itp.
> tj operowania na 20GB zbiorze plików, dysk zrobił
> pśtyk+BUUuuu.... i przestał się kręcić:(

Witam

No to sie troche zmartwilem :(( Chyba ze 3 razy mi sie to przytrafilo,
ze podczas pobytu w Windowsie dysk nagle sie wylaczyl jak by mu ktos
wtyczke z zasilaniem wyjal. Myslalem ze to wina wtyczki lub zasilacza.
Zmienilem wtyczke, ale po jakims czasie sytuacja sie ponowila. Tylko ze
ja po wylaczeniu kompa i wyciagnieciu i wlorzeniu na powrot wtyczki
zasilajacej dysku nie mam problemu z jego ponownym uruchomieniem, tak
jak by na prawde winna byla albo wtyczka, albo gniazdo w dysku. Dodam
jeszcze ze dysk ma kolo 8 miesiecy i jest to 45GB ale z tej samej
"szczesliwej" serii :)) Chyba pora go sprzedac i kupic te z nowej serii
60GB :))))

--
Pozdrawiam