Re: IBM początek końca?

Autor: Jaromir (dobromir_t_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 09:38:47 MET DST

Dzięki za wszystkiem za rady.
Backup najważniejszych danych powściubiałem na inne twardziele
(tzn tyle ile się dało)
pliki stronicowania wszystkich osów przenisłem na inny
dysk 40GB ale wolniejszy:(
Dzisiaj się wybiorę do sklepu w którym kupiłem
zrobić rozpoznanie jakie są warianty wyjścia z sytuacji.
Akurat chyba jedyny sklep w którym jak miałem chocki klocki
z jakimś sprętem to zawsze wyszedłem zadowolony.
Do najtańszych nie należy ale ma przynajmniej renomę trzyma,
zobaczę czy tym razem też wyjdę obronną ręką.

pozdr

Jaromir