Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 18:09:08 MET DST

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał w

>Niech wiec rodzina kupi komputer za 1500zl placac gotowka i kupi dwie gry
>po 19.99 (np. dodawane do czasopism). Tutaj nie ma co kombinowac -- albo
>Cie stac, albo nie. To mniej wiecej tak, jakbys kupil samochod i kradl
>benzyne -- bo Cie na nia nie stac.

Okey w porządku zgadzam się. Ale jakie jest Twoje (Wasze) zdanie na taki
temat.
Jest pewien program X którego używam. Niestety po 30 dniach kończy sie
wersja trialowa i teraz....
Albo sciągasz cracka albo kupujesz produkt.
Ponieważ produkt X jest b. dobry stwierdziłem ze Go kupię.
Wyczytałem że roczna licencja + nowe upgrajdy które będą przysyłane mailem
kosztują 6$.
Ucieszyłem się. Będe na bierząco, fer a cena kusząca. Zgodnie z zasadami
wypełniłem formularz na stronie i okazało się że umowa jest
niedozralizowania bo autor jest Finem i sie nie da. :-(((
Bardzo się zdenerwowałem bo lubie program X i nie chciałem używać innego
Freewar'a.
Ale cóż było robić!
Pozdrawiam

--