Re: SDI + Router ASMAX IAS-660

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 18:49:11 MET DST

> Mam dokładnie to samo... I dodatkowo, po wejściu w program konfigurujący,
> zmianie konfiguracji (albo nawet nie) i wyjściu z niego, trzeba router
> włączyć i wyłączyć.
> Pisałem do asmaxa i odpowiedzieli, że zalecają wyłączanie routera po
zmianie
> konfiguracji. Coś jakby kit wciskali...
> U mnie wiesza się co kilkanaście minut - kilkanaście godzin. Nie ma na to
> reguły.
> Dostałem z pomocy technicznej asmaxa najnowszy firmware 2.98, ale sytuacja
> się
> [...]

Popieram kolege Marka, Router Asmax do g..., wszytscy maja z nim podobne
problemy.
Instalujesz router programowy Fresco na jakims starym kompie np Pentium 166
MMX, zdejmujesz wiatraki z procka i zasilacza i masz zero halasu i zero
problemow. Od poltora roku !!! nie zagladalem do tego urzadzenia,
zapomnialemn , ze istnieje.

Robert P.