Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 15:15:10 MET DST

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message
> A co za roznica? Opanujesz zasady pracy w StarOffice i np. jeszcze w
> WordPerfekcie 8 (tez darmowy), to i z Wordem sobie poradzisz.

Taaa. Szkoda ze nie dziala w druga strone. Przypadek z dzisiaj. Kobieta chce
miec Worda. No dobra, zainstaluje StarOffice. Ona patrzy, patrzy... i po
chwili - ale wie pan, ja uzywalam Worda. I co? I ide do sklepu po MS Word
2000 OEM (+klawiatura, zeby bylo legalnie :) i pani bedzie zadowolona. Ty po
prostu chyba na oczy nie widziales StarOffice. Sorry, ze tak ostro, ale SO
dosc daleko odbiega od MS Office w samej filozofii dzialania wiec nie pisz
ze sobie z Wordem poradzisz. Jak ktos uzywa komputera z koniecznosci a nie
dla przyjemnosci to gwarantuje ci ze zajmie mu spoooro czasu zanim zacznie
pracowac w miare sprawnie.

Raf