Re: wirun na poland.com ?

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 20:05:05 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
wypowiedział(a) się w następujšcy sposób:

> A co zrobisz, gdy dostaniesz taka Nimde, ktora (ponoc) wystarczy w
> Outlooku przeczytac, zeby go uruchomic?

Dostalem tego wirusa jakies szesc razy i... NAV2001 dal sobie
radze:-)))

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
readme.exe
C:\WINDOWS\TEMP
Quarantined 56.0 KB W32.Nimda.A_at_mm
(dr)
Toltek BAZA N/A
5 pazdziernika 2001 20:35:30
Not submitted
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

poza tym juz to umiecilem w poscie duuuzo wczesniej.

> Cos sie tego Linuxa czepil? Czy ja gdzies cos pisalem o Linuxie? :)

nie Ty:- ) Ale wiele osob twierdzi, ze Linux jest lekarstwem na
wszelkie bolaczki tego swiata (wiralnego).

> Wiesz, cytuje tak od bardzo dawna, bo imho jest to _dobra_ metoda
> cytowania, znacznie lepsza niz wycinanie podpisu calkowicie. Swego
czasu
> byla o tym krotka dyskusja bodajze na pl.comp.mail i nie tylko ja
uznalem,
> ze jest ok. Nie zamierzam zmieniac. A fala? Jak zobaczysz kilka(u)
> balwanow, to mozesz byc pewien, ze fala jest w poblizu :)

Mnie to wsio ryba... w sumie to rowniez wole jak ludzie zostawiaja
cytaty pod tym co pisza - nie musze przewijac tekstu:-)Ttym bardziej
cytowanie podpisu mi nie przeszkadza - tak sie jakos dalem poniesc, po
tym jak mnie kilka osob opieprzylo gdy tu bylem pod innym nickiem:-))))

Toltek,

z dolu pozdrawiajacy.