Re: Jaki monitor wybrac ???

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 23:22:57 MET DST

Użytkownik "news.tpi.pl" <anyuser_at_anycompany.com> napisał
> Myślę, że nazywanie cieni drutów usztywniających grilla paskami może
> niektórych zniechęcać do Trynitronów. IMHO bardziej adekwatne byłoby
> nazwanie tego liniami.
Tak czy siak wszyscy wiedzą o co chodzi :-))))

> A propos różnic - pytam z ciekawości, czy seria E-220 posiada korekcję
> konwergencji w pionie i w poziomie ?
Właśnie patrzę.... Nie nie ma! Tylko czy komuś jest to do szczęścia
potrzebne? Jak monitor pada to i tak to chyba nie pomoże :-) (No chyba że
jest jakieś głębsze zastosowanie tego o czym nie wiem to mnie uświadom)
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm