Re: Jaki monitor wybrac ???

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 13:30:53 MET DST

Krzysztof Kwasniewicz <tasiorsa_at_poczta.fm> wrote:
: potrzebne? Jak monitor pada to i tak to chyba nie pomoże :-) (No chyba że
: jest jakieś głębsze zastosowanie tego o czym nie wiem to mnie uświadom)

Teoretycznie jest. Monitor stawia sie np. na biurku. Biurko zwykle juz
stoi. I dlatego monitor moze byc inaczej zorientowany wzgledem biegunow
magnetycznego Ziemii niz w czasie fabrycznej regulacji. Krecenie calym
biurkiem byloby dosc niepraktyczne. Tyle, ze roznica w odchyleniach wiazek
z roznych wyrzutni z w/w powodu jest chyba na tyle znikoma, iz bardziej
prawdopodobne bedzie jakies pole magnetyczne od glosnikow, kaloryferow
itp.

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin