Re: Pytanie na temat Netii...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 16:12:22 MET DST

Nie mówiłem o witrynie www.internetia.pl
Mówiłem o witrynie z której startuje przyszły klient www.netia.pl

> Nie 6 miast a 14 województw..

Pod adresem http://www.netia.pl/o_nas/index.html czytamy:
"Netia posiada 24 koncesje na budowę sieci lokalnych i świadczenie
stacjonarnych usług telekomunikacyjnych na terenach zamieszkałych
przez ponad 40% ogólnej ludności kraju. Na obszarach objętych
koncesjami znajduje się sześć z dziesięciu największych miast Polski:
Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Lublin i Katowice."

O to mi chodziło. Pisałem o Netii - nie internetii, do której
w ogóle nie trafiłem bo kliknąłem na OFERTA DLA DOMU i nie było
tam w ogóle mowy o dostępie do internetu...

Podsumowując... Jeśli ta witryna dostała nagrodę jako najlepsza
witryna korporacyjna, to żal pomyśleć jak musiały wyglądać gorsze.
Dla porównania podaję adres witryny mojego lokalnego operatora
telefonii i internetu: www.ameritech.com Na tej witrynie znaleźć
można WSZYSTKO bez zbędnych akrobacji... To jest funkcjonalność.
A nie przerost formy nad treścią, jak u Netii, gdzie prasówkę
czy info o nagrodach wciska się klientowi w oczy na głównej stronie
ale o internecie nawet wzmianki nie ma na liście oferowanych usług.