Re: Pytanie na temat Netii...

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_mat-bud.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 08:17:58 MET DST

Cześć,

>Dziękuję za lekcję, Wielki Mistrzu ;-)

LOL :-)

>Gdzie, konkretnie?
>Bo ja znalazłem tylko jedno zdanie na temat
>zasięgu.

Wszystko jest, wystarczy dobrze popatrzeć...
http://www.internetia.pl/cd/0007/oferta/

>Bardzo mgliście zostało napisane, że "tereny działania
>obejmują sześć dużych miast"...

Nie 6 miast a 14 województw..

>I pewnie mieszkaniec Warszawy
>albo Krakowa nie ma problemu :-) Ale nigdzie nie widzę mapki,
>gdzie mógłbym stwierdzić wyraźnie, czy wiocha pod tytułem
>Pcim Górny albo Kłaj Dolny są w zasięgu czy nie są...

A jak teraz ?

>A więc proszę o dokładny link, Wielki Mistrzu o Sokolim Wzroku! :-)

Tu klik..tam..klik..i wszystko jasne.

Dział Internetu w Netii to Internetia.
A link jest jak byk bo lewej stronie :PPP
www.internetia.pl
Ehhh..a ja tak w Ciebie wierzyłem "drogi uczniu" :-))))

Pozdrawiam,
===Tomy===

--
Based on Celeron Tualatin 1.5 GHz & MSI 6337 Engine & Radeon powered
mailto:tomy_at_inetia.pl   GG#203753