Re: Pytanie na temat Netii...

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_mat-bud.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 07:19:50 MET DST

Cześć,

>Nie mówiłem o witrynie www.internetia.pl
>Mówiłem o witrynie z której startuje przyszły klient www.netia.pl

Ale z tego co napisałeś we wcześniejszych postach wnioskuję, że
zależało Ci na infomacjach n/t oferty i-netowej, tym bradziej
możliwościach dostępowych jakie Netia oferuje w Polsce.

>Pod adresem http://www.netia.pl/o_nas/index.html czytamy:
>"Netia posiada 24 koncesje na budowę sieci lokalnych i świadczenie
>stacjonarnych usług telekomunikacyjnych na terenach zamieszkałych
>przez ponad 40% ogólnej ludności kraju. Na obszarach objętych
>koncesjami znajduje się sześć z dziesięciu największych miast Polski:
>Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Lublin i Katowice."

Budowa sieci lokalnych...a Internet oparty jest prze wszystkim na już
istniejącej sieci szkieletowej w 14 strefach numeracyjnych.

>O to mi chodziło. Pisałem o Netii - nie internetii, do której
>w ogóle nie trafiłem bo kliknąłem na OFERTA DLA DOMU i nie było
>tam w ogóle mowy o dostępie do internetu...

Fakt, dla nowicjusza który poszukuje informacji n/t netu z portalu
www.netia.pl ciężko co kolwiek odszukać. Ale link jak był tak jest.
:-)

>Podsumowując... Jeśli ta witryna dostała nagrodę jako najlepsza
>witryna korporacyjna, to żal pomyśleć jak musiały wyglądać gorsze.

Widywało się znacznie lepsze i czytelniejsze, szybciej trafiające do
klienta.

>Dla porównania podaję adres witryny mojego lokalnego operatora
>telefonii i internetu: www.ameritech.com Na tej witrynie znaleźć
>można WSZYSTKO bez zbędnych akrobacji... To jest funkcjonalność.
>A nie przerost formy nad treścią, jak u Netii, gdzie prasówkę
>czy info o nagrodach wciska się klientowi w oczy na głównej stronie
>ale o internecie nawet wzmianki nie ma na liście oferowanych usług.

OK. Polemizować sobie możemy do woli. Ale wątek powoli schodzi poza
temat.

BTW: ja żałuję, że Netia nie ma czegoś takiego jak SDI. :((

Pozdrawiam,
===Tomy===

--
Based on Celeron Tualatin 1.5 GHz & MSI 6337 Engine & Radeon powered
mailto:tomy_at_inetia.pl   GG#203753