Jaki laptop

Autor: MarekW (mwojtaszek_at_no-spam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 12:57:14 MET DST

Chciałby kupić laptopa (nowego!). Jest to duży wydatek, dlatego chciałbym
poradzić się Was, jaką markę, ew. model byście mi sugerowali. Ewentualnie -
czego na pewno mam nie kupować (i dlaczego). Prowadzę już od jakiegoś czasu
badanie rynku, ale nie mogłem sobie odpuścić zapytania na grupie.

Mój laptop będzie służył do prac programistycznych, tak więc najlepiej by
było, aby spełniał on poniższe parametry:
>=128 MB RAM
>=10 MB HDD
>=13,3" wyświetlacz (najlepiej 14")

Bardzo wskazane byłoby, aby miał też napęd DVD i wbudowaną kartę sieciową,
ale to jest do obejścia.

Z góry bardzo dziękuję za rady.

--
Pozdrawiam