Re: Jaki laptop

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 01:30:03 MET DST

On Tue, 16 Oct 2001 12:57:14 +0200, "MarekW"
<mwojtaszek_at_no-spam.poczta.onet.pl> wrote:

>Chciałby kupić laptopa (nowego!). Jest to duży wydatek, dlatego chciałbym
>poradzić się Was, jaką markę, ew. model byście mi sugerowali. Ewentualnie -
>czego na pewno mam nie kupować (i dlaczego). Prowadzę już od jakiegoś czasu
>badanie rynku, ale nie mogłem sobie odpuścić zapytania na grupie.
>
>Mój laptop będzie służył do prac programistycznych, tak więc najlepiej by
>było, aby spełniał on poniższe parametry:
>
>Bardzo wskazane byłoby, aby miał też napęd DVD i wbudowaną kartę sieciową,
>ale to jest do obejścia.
>
>Z góry bardzo dziękuję za rady.
wszystko zalezy ile chcesz wydac i jakie masz potrzeby
maly lekki i duzo bajerow - sony vaio
dobry, pomoc techniczna - ktorys z lepszych dell albo ibm
kobyla nie do zajezdzenia, zawsze najnowszy bios update, mnostwo
rozszerzen, praktycznie wszystko wbudowane w maszyne (chyba tylko
portu do joysticka brakuje), bardzo dobra pomoc techniczna - toshiba
tecra 9000