Re: Jaki laptop

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 13:02:51 MET DST

Użytkownik "MarekW" <mwojtaszek_at_no-spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chciałby kupić laptopa (nowego!). Jest to duży wydatek, dlatego chciałbym
> poradzić się Was, jaką markę, ew. model byście mi sugerowali.
Ewentualnie -
> czego na pewno mam nie kupować (i dlaczego). Prowadzę już od jakiegoś
czasu
> badanie rynku, ale nie mogłem sobie odpuścić zapytania na grupie.

Ostatnio mialem do czynienia z HP XE3 i IBM (nie pamietam modelu). Oba
modele byly "topowe" z DVD i 15". Jednak musze przyznac ze pracowaly
stabilnie jedynie na Win2K. HP z zainstalowanym fabrycznie 98 wywalal sie
podczas instalacji offica :))
Ogolnie zabawki bardzo fajne jednak od razu zalecam Win2K

Pozdro

Piotrek