Re: Pytanie na temat Netii...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 03:26:29 MET DST

Użytkownik "===Tomy===" <tomy_at_inetia.pl> napisał w wiadomości news:usamst45diqakab9tascn7tbjheotjq68c_at_4ax.com...
> Cześć,
>
> 1.Po pierwsze odpowiadaj w rozpoczętym już wątku i nie cytuj starego
> rozpoczynając nowy.

Dziękuję za lekcję, Wielki Mistrzu ;-)

> 2. Po drugie wszystko znajdziesz na www.netia.pl

Gdzie, konkretnie? Bo ja znalazłem tylko jedno zdanie na temat
zasięgu. Bardzo mgliście zostało napisane, że "tereny działania
obejmują sześć dużych miast"... I pewnie mieszkaniec Warszawy
albo Krakowa nie ma problemu :-) Ale nigdzie nie widzę mapki,
gdzie mógłbym stwierdzić wyraźnie, czy wiocha pod tytułem
Pcim Górny albo Kłaj Dolny są w zasięgu czy nie są...
A więc proszę o dokładny link, Wielki Mistrzu o Sokolim Wzroku! :-)