Re: NEC FE700 - Ucieka obraz

Autor: Bolesław Trippner (bol0_at_go2.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 20:45:46 MET DST

Witam,

"Artus" <artiln_at_wp.pl> wrote in message news:3bcb122a$1_at_news.vogel.pl...
> Witam.
> Po włączeniu monitora obraz na kineskopie ucieka kilka milimetrów w dół ,
> także od prawej strony do środka , po 10-15 min wszystko wraca do normy.

wszystko jest w jak najlepszym porzadku. Ja tez mialem Nec Fe 700, przy czym
po wlaczeniu obraz byl przesuniety i nawet po 15 minutach nie wracal na
swoje miejsce. Zawiozlem monitor do serwisu Neca w Bialymstoku, oddano mi
monitor nadal niesprawny z adnotacja ze nic sie nie da z tym zrobic. Po
telefonicznej rozmowie z serwisem Neca w Warszawie wyslalem im monitor z
opisem usterki i na szczescie dostalem nowego Neca Fe 700 +.
W tym modelu czasami tez trzeba poczekac az obraz sie rozszerzy, ale
wszystko jest ok.
Pozdrawiam
Boleslaw Trippner