Re: co to za rozszerzenie *.pps (OT)

Autor: Da Loco (da_loco_at_2com.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 20:39:46 MET DST

> NTG (zla grupa!)
>
> czy to jest tak trudne czy ja jestem genialny ? :) ???!
>
> http://www.google.com/search?hl=en&q=file+extension
>
> i 1 znaleziony site...
>
> odwagi w buszowaniu po sieci to latwe

...to po co byłyby grupy newsowe gdyby wszyscy byli tak genialni jak Ty
???!!
...a może ktoś nie może sobie pozwolić na kopanie po necie i jest mu
szybciej uzyskać informacje od grupowiczów, zamiast kosztownie przeszukiwać
np. 12000 stron pokazujących się w Google ???
zastanów się czasami genialny człowieku, sadzając swoje dogryzające
posty....
Pozdrowienia
Da Loco.