NEC FE700 - Ucieka obraz

Autor: Artus (artiln_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 18:46:49 MET DST

Witam.
Po włączeniu monitora obraz na kineskopie ucieka kilka milimetrów w dół , a
także od prawej strony do środka , po 10-15 min wszystko wraca do normy.
Wysłałem monitor do serwisu , po ok. miesiącu dostałem go z powrotem ze
stwierdzeniem że wszystko jest ok. , a takie zachowanie monitora jest
zupełnie normalne. Czy mógłby ktoś z posiadaczy NEC-ów potwierdzić opinię
gości z serwisu , czy pieprzą głupoty , bo nie wiem czy mam go wysłać do
serwisu ponownie , czy to coś da ?

Pozdrofka for @ll.