Re: Co wybrac ?

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 18:58:45 MET DST

"BoreK" <borek_at_multicon.pl> wrote in message
> Nie wiem za bardzo co wybrac ? Nie jestem na biezaco w sprawach
technicznych
> (zbyt szybko zmieniajacy sie rynek czesci komp.) :))
> Oto problem , jaka plyte glowna wybrac pod ATHLONA 1GHz :
> - ASUS A7V133 , ATX U100, KT133A RAID
> - ASUS A7A266 SDR/DDR ALI U100
> - ASUS A7M266 DDR AMD U100

ZTCW to A7A i A7M nie maja zmiany mnoznika, jesli ci to nie przeszkadza to
ja polecam A7M266. Nie znam chipsetu ALi na tyle dobrze zeby komus go
rekomendowac. A7V133 tez moze byc, ale moim zdaniem sa lepsze plyty za ta
cene (tzn. z obsluga DDR). Moze jakis MSI na AMD761 albo KT266A (jak juz
bedzie, patrz nizej).

> Moze sa jakies inne plyty asusa ?

A7V266 a niedlugo A7V266A (czy cos w tym stylu). Pierwsza jest na KT266 od
VIA i jak na chipset DDR'owy to nie jest on najmocniejszy (slaby kontroler
pamieci). Za to nowa wersja chipsetu, czyli KT266A w testach gromi
kompletnie konkurencje. Tylko chyba jeszcze plyty nie ma. Moze warto
zaczekac z miesiac (mam nadzieje ze tylko tyle)?

Raf