Re: Jakim programem usunac wszystkie partycje?

Autor: Hadrian Kubasiewicz (h.kubasieiwcz_at_chello.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 20:17:44 MET DST

"Slawek K." <kobal_at_poczta.fm> wrote in message

> "Artur Drzewiecki" <darth72_at_poczta.bez.onet.spamu.pl> wrote in message

> Tyle ze przy duzym dysku zakladanie partycji trwa godzinami.
> Polecam linuksowy fdisk albo wygodniejszy cfdisk.

Dzięki za wszystkie informacje udało mi się znalesc samemu to czego szukam
choć nie powiem ze było to łatwo - programik to aefdisk i działa wyśmienicie
wszystko można zrobić przy pomocy przełączników i zapisać w jakimś *.bat. Od
reki usuwa wszystko co chcemy i zaklada nowe partycje poczym formatuje (w
szybkim trybie) a wszystko to przy 1 restarcie maszyny - naprawdę super -
właśnie czegoś takiego szukałem. programik o rozmiarze 15KB a IMHO o niebo
lepszy od PM oczywiscie do moich potrzeb :)

Hadrian