Re: USB-drukarka

Autor: mars (codex_at_poczta.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 19:38:17 MET DST

===Tomy=== napisał(a):

> Inaczej...
>
> Panel Sterowania > System >Menedżer urządzeń > i zobacz co znajduje
> się pod opisem coś "a'la USB" ... później > aktualizuj sterownik ...
> później wybierz lokalizację sterownika...wskaż sterownik USB do HP
> 930.

 Wszystko nie tak :)
wystarczy czytac komunikaty pojawiajace sie na ekranie :)
zrob tak:
1. przed podlaczeniem drukarki wsadz plyte ze sterownikami i wybierz opcje
tworzenia dyskietki!!!!! ze sterownikami (potrzebne sa 3 dyskietki)
2. Podlacz drukarke do komputera i kiedy ja wykryje wloz dysk1, zrobiony
wczesniej i podaj mu lokalizacje sterownika ( czyli na dyskietce). Programik
poprosi cie o wlozenie 2 kolejnych dyskietek, zainstaluje i ...to juz koniec,
drukarka zacznie dzialac

Pozdrawiam Mars