Re: USB-drukarka

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 19:01:07 MET DST

Cześć,

>Drukarka hp 930c, za cholere nie moge jej zainstalować na USB,
>kiedy próbuje dodać drukarke, nie mam możliwości wyboru portu USB (są 2
>comy, lpt i file) , próbowałem też przez dodawanie nowego sprzętu też nic
>moze ktoś miał podobne doświadczenia?

Inaczej...

Panel Sterowania > System >Menedżer urządzeń > i zobacz co znajduje
się pod opisem coś "a'la USB" ... później > aktualizuj sterownik ...
później wybierz lokalizację sterownika...wskaż sterownik USB do HP
930.

System powinien zainstalować sterownik ... później program serwisowy
drukarki. Restart.

Zakładam, że USB aktywne w BIOSie, drukarka podłączona do komputera,
zasilanie.... - to tak dla pewności :-)

>pomocy
>z góry dzięki

Pozdrawiam,
===Tomy===

--
Based on Celeron Tualatin 1.5 GHz & MSI 6337 Engine & Radeon powered
mailto:tomy_at_inetia.pl   GG#203753