Re: USB-drukarka

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 20:26:37 MET DST

Cześć,

>2. Podlacz drukarke do komputera i kiedy ja wykryje

Sorki, że nie wkleiłem do wcześniejszego posta.
To a'ka USB to miało znaczyć "Główny koncentrator USB".
Po wykryciu drukarki system woła o sterownik, w przypadku gdy nie może
go sobie sam przepisać.
Jeśli nie poradzi sobie "z uzyskaniem" sterownika zostaje przypisany
do w/w koncentratora jako popranwa nazwa drukarki ze znakiem "!".

Reszta jak zainstalować drukarkę w opisie wcześniej.

Sorki, że nie napisałem tego od razu, ale nie mogłem skojarzyć
poprawnie jak system przypisuje USB. USB wykorzystuje w pracy, (w domq
mam na Disabled i nie chciało mi się kombinować) i dawno temu...miałem
podony problem...i poszło.

Pozdrawiam,
===Tomy===

--
Based on Celeron Tualatin 1.5 GHz & MSI 6337 Engine & Radeon powered
mailto:tomy_at_inetia.pl   GG#203753