Re: DZIWNA zmiana obrotów wentylatora na procu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: -=KEVLAR=- (kevlarcd_at_terramail.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 13:12:40 MET DST

Użytkownik Tomek <thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3bcaab14$1_at_news.home.net.pl...

> po co kupowałeś taki "odkurzacz" do P3 ???

A co ? Przeciez to dobry wentyl ?
Taki mialem do C366_at_566 jak byla moda na Orby i tak zostalo

> Na mojej P3BF występuje podobne zjawisko - uruchomienie czegoś
obciążającego
> procesor powoduje niewielki wzrost obrotów wiatraka procesora. Myślę, że
> jest efekt uboczny (choć nie taki zły !!!) wyłączenia tej regulacji
> termicznej wbudowanej w płytę (zobacz program Asus Probe i opcja Fan
> Control)

Wiem, ale to jest jeszcze gorsze.
Zwalnia obroty, a co chwila potem wwwrrrrrRRRRRRRR........... daje mu
full power jak wzrasta temperatura proca

> Ja też mam to zawsze wyłączone (bo działa tylko z uruchomionym Probe) ale
> mam wiatrak BOX intela spowolniony do ok. 2500 rpm więc go nie słychać
> wcale, tej zmiany obrotów o kilkadziesiąt rpm też nie sposób zauważyć :)))

> Może spróbuj podłączyć wiatrak bezpośrednio do jakiejś wtyczki zasilacza a
> nie to płyty.

no tak, ale to juz trzeba lutowac :))

> albo zaaplikuj mu rezystor - tak przy 2000 rpm nie powinno być słychać
nawet
> orba :)))

ale wtedy temperatura moze skakac :(