dzwiek w Avertv phone

Autor: Robert Snopkowski (sandworm_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 13:16:25 MET DST

witam...
mam problem:
zmienilem ostatnio avera tv capture95 na uzywanego avera tvphone98VCR i...
dzwiek z tunera jest o ok polowe cichszy(w porownaniu z poprzednim
tunerem).Dziwi mnie tez regulacja sily glosu przez Volume("glowny" suwak w
mixerze ) a nie przez LineIn(jak to mialo miejsce w "starym" tunerze).
po uruchumieniu aplikacji tunera LineIn jest ustawione na maxa,ale nie
slychac jakby bylo na maxa.Regulacja Volume nic nie daje (dzwiek jest tylko
troche glosniejszy i zaszumiony..).
program tunera ver. 0.95 (probowalem z avertv2k i tez kicha)
dzwiek:soundblaster64 (na SPK: 2 kolumny od starej wiezy, na LineOut :
glosniki Encore 160 -- kwadrofonia : ) )
moim zdaniem wina lezy po stronie sterow lub programu tunera...
inny dzwiek (wave,mp3,cdaudio ..) ok
dostalem tuner bez kabli a nie chcialo mi sie robic kabla stereo minijack -
stereo minijack wiec kupilem gotowy o dl 1m ale chyba nie wtym problem...

odpowiedzi prosze na:
sandworm_at_mat.uni.torun.pl

Sandworm