Re: ECS K7S5A + A1.4 (lan mor tajm...)

Autor: Yagus (info_at_yagus.com)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 18:50:04 MET DST

Użytkownik "metka" <metalika_at_polbox.com> napisał w wiadomości

<ciach>
> ogolnie: chodzi to jak trzeba i bezproblemowo...
> przez tydzien katowany na win 2k - rowniez bez problemow,
> az sam jestem w szoku...polecam :)

potwierdzam, mam takiego miesiac, win2k chodzi bardzo stabilnie.
na razie rekordowy uptime kolo 120 godzin (pradu w domu zabraklo:-)

no i zadnym problemow, jedynie chcialbym zmienic wiatraczek na jakis cichy,
moze ktos
z grupowiczow zna jakies ciche do athlonow ?
moze byc nawet cos drozszego, byle cichy :-)

> z pozdrowieniami
> metka

yagus.
sexy_at_yagus.com