Re: podkrecanie Celerona 1GHz

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 18:39:35 MET DST

Grisza zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Tego sie obawialem, bo mam przykre doswiadczenia z
> 'niestandardowymi' czestotliwosciami. Dlatego jak juz podkrecac to
> 133MHz, albo pozostac przy 100.

Niestandardowe moze nie sa takie zle jesli Ci pozostale komponenty
rusza. Ale zawsze lepiej jesli pamiec --> FSB jest synchronicznie,
jakos nie mam zaufania do asynchronicznosci chipsetow

> Jak sie domyslam 8x133 jest szybsze
> niz 10x100, ciekaw tylko jestem jak duza (mala) jest roznica w
> wydajnosci przy szynie 100 a 133

Podejrzewam ze z 10-15 procent zalezy od zastosowan. wyniki testow
pc.com.pl potwierdzaja te podejrzenia:
http://www.pc.com.pl/lab_pokaz.asp?lab=173&str=1146
(wiem wiem to nie jest zbyt pewny serwis ale w tym przypadku chyba nic
nie przerobili ;)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--